Assist is de managementsoftware die is gericht op bedrijven die zich bezighouden met installatiediensten, technische ondersteuning, onderhoud en reparatie van installaties en machines. De bijbehorende APP, ontwikkeld voor Android- en iOS-platforms, stelt technici in staat om hun activiteiten mobiel - ook offline - te beheren voor het opstellen van digitale interventieverslagen en het verzamelen van alle gegevens die nodig zijn voor de boekhouding van de interventies.
Assist kan integreren met externe managementsystemen en heeft via API's talrijke connectors ontwikkeld voor externe diensten.
Het systeem presenteert zich als een solide, geïntegreerd en aanpasbaar platform in gebruik.
ZGest is een software die geschikt is voor kleine en middelgrote bedrijven, winkeliers, ambachtslieden, zelfstandigen, handelsagenten en professionele kantoren. Magaworld is een praktische en complete oplossing voor het beheer van verkoop, inkoop, betalingen, offertes en voorraad, zonder de complexiteit en kosten die typisch zijn voor boekhoudsoftware.
Hoofdkenmerken
• Beheer van klant-, leverancier-, artikel- en voorraadgegevens.
• Beheer van verkoop- en inkoopdocumenten (offertes, bestellingen, DDT, facturen, enzovoort...)
• Beheer van bewegingen met vrij definieerbare redenen.
• Beheer van de voorraad van artikelen in real-time, met waarschuwingen voor artikelen met een laag voorraadniveau.
• Beheer van inventarissen met de mogelijkheid om de resultaten af te stemmen op de voorraadgegevens op digitale media.
• Beheer van afspraken met een dagelijkse kalender in Outlook-stijl.
• Mogelijkheid om gegevens snel en eenvoudig te doorzoeken/filteren.